logo, key visual identyfikacji i strony internetowej, dokumentacja techniczna, papiery firmowe, akcydensy, animacja
Chmielewski + Partners to studio architektoniczne z Warszawy działające na arenie międzynarodowej. Pracownię cechuje stabilność, świadomość projektowa oraz profesjonalizm szczególnie widoczny w dopracowaniu wydawanych projektów. Naszym zadaniem było stworzenie brandingu oddającego wartości firmy, a zarazem łatwego w implementacji przez zespół projektowy często poszerzający się o współpracowników z branż pokrewnych. 
.
Postawiliśmy na prostotę i minimalizm. Logotyp firmy Chmielewski + Partners to typograficzny znak oparty na kroju Roobert o mocnej, architektonicznej konstrukcji z wykreślonym sygnetem "+" wkomponowanym w typografię znaku. 
Logotyp w wersji podstaowej występuje w dwóch wersjach: "Chmielewski + Partners architects and experts" oraz "Chmielewski + Partners"
Identyfikacja została rozbudowana o: logo w wersji skróconej CH+, skróconej rozwiniętej oraz sygnet, który może stanowić odrębną grafika, w sytuacji gdy towarzyszy inny elementom oprawy graficznej np. jako favicon strony internetowej.
​​​​
   
Dodatkowym krojem używanym w identyfikacji jest Inter. Został on dobrany na potrzeby materiałów firmowych uzupełnianych przez branżystów aby dostępność kroju nie stanowiła problemu w przypadku, współpracy z osobą spoza firmy. 
   
Kluczowym elementem identyfikacji jest layout. Tabele zostały uproszczone do działowych linii poziomych. W elementach zmiennych identyfikacji (danych projektowych) operujemy trzema grubościami linii i trzema odmianami kroju Inter. W projektach koncepcyjnych jest to Inter Bold i Inter Light. W projektach wykonawczych z uwagi na niski stopień pisma i wzmocnienie czytelności Inter Light został zamieniony na Regular. 
     
Identyfikację charakteryzuje stonowana kolorystyka. Wybrane barwy odwołują się do wartości jakie komunikuje studio.

Wysoka jakość usług studia podkreślona została użytymi materiałami. Zdecydowaliśmy się na dobór jakościowych papierów zarówno do produkcji materiałów promocyjnych jak i do użycia ich w dokumentacji technicznej tworzonej wewnątrz studia. Udało nam się stworzyć okładki projektów koncepcyjnych z wykorzystaniem papieru Popset Black rezygnując przy tym ze standardowej plastikowej oprawy. IQ Color stosowany jest jako strona tytułowa i przekładka projektów koncepcyjnych.  
Back to Top