
logo, branding, brandbook, akcydensy
IndieBI to pierwsza w swoim rodzaju platforma do analizy danych biznesowych dla gier wideo na PC i konsole. Zapewnia studiom gier zestaw narzędzi – aplikacje internetowe i komputerowe, wizualizacje danych, raporty analityczne – aby pomóc zrozumieć ich dane sprzedażowe i marketingowe, przeanalizować je pod kątem cennych trendów i wzorców oraz zapewnić praktyczne porady w celu optymalizacji sprzedaży i przychodów. IndieBI pomaga studiom i wydawcom prowadzić bardziej zoptymalizowane firmy. IndieBI pomaga zwiększyć sprzedaż za pomocą jednej aplikacji.






Siatka
Znak IndieBI i siatka na której jest zbudowany zostały zainspirowane grą "Game of Life" Jest to jeden z pierwszych przykładów automatu komórkowego, wymyślony w 1970 przez matematyka Johna Conwaya.
Do dzisiaj zachwyca wykorzystaniem prostego algorytmu to tworzenia skomplikowanych struktur. Kilka z powstałych struktur wykorzystujemy jako elementy graficzne w identyfikacji.


Nawiązując do Game of Life Johna Conwaya, nawiązujemy do algorytmu i do rozwoju za pomocą danych. Bazy danych są w ciągłym ruchu – zmieniają się i ewoluują. IndieBI gromadzie te dane w jednym miejscu, reagują i przetwarzając je w czasie rzeczywistym.
Kolorystyka
Dobrana kolorystyka nawiązuje do środowiska gamingowego w jakim działa marka IndieBI. Dużą wagę przywiązaliśmy do kontrastów miedzy kolorami, aby dopasować kolorystykę do obowiązujących zasad odnośnie dostępności.





Typografia
W identyfikacji posługujemy się dwoma rodzinami krojów pisma - Mulish i Roboto. Oba kroje to fonty posiadające szeroką rodzinę, dostępne w wielu językach, co było kluczowe dla produktu, sprzedawanego na całym świecie.
Mulish używany jest jako font podstawowy w materiałach graficznych. Roboto wykorzystywane jest bezpośrednio w aplikacji ze względu na swoje cechy
Kroje te charakteryzuje mocny, techniczny wyraz.






