Cenimy dobrą komunikację. Projektujemy dla klientów z wielu branż, ze szczególnym uwzględnieniem branży deweloperskiej. W Goodnews tworzymy marki, które przebijają się przez natłok informacji, promują dobry design i znoszą próbę czasu.
Nasze kompetencje
Projektowanie graficzne
Tworzenie systemów identyfikacji wizualnej
Projektowanie stron internetowych
Projektowanie do digitalu
Tworzenie publikacji i materiałów marketingowych
Art direction
Tworzenie marki
Tworzenie strategii
Przygotowywanie nazw i haseł
Przygotowywanie krótkich animacji
Projektowanie opakowań i etykiet
​​​​​​​
Jak pracujemy?
1. Rozmowa i plan działania
Każdy projekt rozpoczynamy od rozmowy. Chcemy wiedzieć jak najwięcej. Dzięki temu możemy przygotować ofertę odpowiadającą Waszym potrzebom oraz harmonogram pracy, który zawsze podzielony jest na etapy.

2. Pomysły i kierunki projektowe
Po zaakceptowaniu oferty tworzymy mapę inspiracji z propozycjami, które wspólnie omawiamy. Dyskutujemy o tym, co się podoba, a co nie jest przekonywujące. Tak właśnie powstają najlepsze projekty!

3. Praca nad koncepcją
Pracujemy nad wybraną koncepcję kreatywną, rowzijamy ją i dzielimy się z Wami efektami. Rozmawiamy i wprowadzamy uwagi

4. Wdrożenie projektu
Ostatni etap prac, moment, w którym projektu ujrzy światło dzienne. Pilnujemy/czuwamy nad właściwym wdrożeniem projektu, abyśmy wspólnie cieszyli się z osiągniętego efektu.
Waldemar Koralewski
Art Director, Co-founder
​​​​​​​
Zdecydowanie najbliżej mu do szwajcarskiej obiektywności i racjonalizacji Josefa Mullera Brockmana. Ma oko do typografii i wyczulenie na czysty i minimalistyczny design. W projektowaniu dąży do systemowego uporządkowania. Inspiracji szuka podczas podróży dużych (od Portugalii po Estonię) i małych (nowych trasach rowerowych i snowboardowych).
Justyna Radziej
Art Director, Co-founder
Miłośniczka starego polskiego designu i klasycznych technik drukarskich. Amatorsko interesuje się kosmosem. Jest specem od precyzyjnego i kreatywnego łączenia kropek. Inspiracji szuka w podróżach i sztuce.
Paulina Wojdyna
Art Director, Co-founder
Wierna fanka teorii, że design podąża za funkcją. Jest zwolenniczką podejścia interdyscyplinarnego, inspiracje czerpie ze sztuki i natury oraz mocno wierzy, że design powinien rozwiązywać wyzwania klimatyczne i społeczne. Na trudne pytania szuka odpowiedzi w górach wysokich lub na macie do jogi.
Back to Top